A tavaly óta az Infosys részeként működő nemzetközi informatikai vállalat budapesti irodája 25%-os létszámbővülést tervez. (x)

A cseh központú GuideVision 2020 őszén vált az Infosys részévé. A közel 14 milliárd Ft értékű ügylet kiemelkedőnek számít a IT szektorban. Az egy éve rendkívüli hatékonysággal működő társulás mindkét vállalat számára új távlatokat nyitott: ebből kimagaslik a német prémium luxusautókat gyártó Daimlerrel kötött szerződés, amely az Infosys és GuideVision történetének egyik legjelentősebb projektje. A 2014-ben alapított GuideVision a ServiceNow egyik vezető partnere Európában, tevékenysége kizárólag erre a felhő alapú szolgáltatási platformra összpontosul.  Képviseletei 7 európai országban találhatók meg. 2015-ben második irodájukat Budapesten nyitották meg.  A vállalat sikeresen lebonyolított európai projektjeinek száma mára jóval meghaladja a félezret.

Jelenleg igen kevés cég működik Európában, amelynek szakemberei kizárólag ezzel a platformmal foglalkoznak és a vállalati folyamatok, szolgáltatások digitalizálásában ilyen mélyreható szaktudással büszkélkedhetnek. A GuideVision az Infosys részeként működve a megszerzett szakértelmét rendkívül magas presztízsű megbízások elnyerése érdekében tudja mozgósítani.

Jelenleg az Infosys-szel közös projektek a GuideVision kapacitásának körülbelül 25%-át teszik ki és ez a részarány állandóan növekszik.

Az előnyös szövetségnek köszönhetően az együttműködés kezdete óta eltelt egy év alatt összesen 17 projekt indult, amelyekben a két vállalat összesen 12 ügyfelet szolgál ki. A Daimler csoport teljes kiszolgálása méretben nagyságrendekkel kiemelkedik a projektek közül. A GuideVision feladata a Daimler globális informatikai szolgáltatásainak a ServiceNow platformmal történő integrációja. Az Infosys ESM Café szolgáltatáscsomag GuideVision SnowMirror termékével való bővítése szintén hozzájárult ahhoz, hogy az előfizetések száma az előző évhez képest 20%-kal emelkedett. „Szeretnénk megőrizni növekedésünk gyors ütemét. A célunk az, hogy 2025-re Európa vezető ServiceNow szaktanácsadási partnerévé, valamint a platformon elérhető szolgáltatások területén az Infosys zászlóshajójává váljunk” – fejtette ki Radovan Krejčí, a GuideVision vezérigazgatója.

A magyar iroda 25%-os szakember bővülést tervez.

A jelenleg Európában 290 főt foglalkoztató vállalat számára munkavállalói szakmai továbbképzése elsődleges fontosságú, hiszen a vállalat további növekedési terveihez a kiváló szakemberek nélkülözhetetlenek. Ezért a vállalat a ServiceNow platform megismertetésére irányúló műszaki kurzusai mellett számos olyan oktatási programot szervez, amelyek segíthetik a munkavállalókat karrierjük építésében. „A hatalmas tapasztalattal rendelkező profiktól a pályakezdő fiatalokig mindenki megtalálható nálunk, akiknek versenyképes fizetéseket kínálunk. Bár több mint egy éve egy multinacionális vállalat részeként dolgozunk, mégis fontos számunkra a családias munkahelyi légkör és a munkavállalói igények rugalmas kezelése. Örömmel fogadjuk a csapatba az új kollégákat, hiszen a jelenlegi 40 fős létszámunkat 52 főre szeretnénk bővíteni a közeljövőben.” – emelte ki Szabó László, a GuideVision Magyarország ügyvezető igazgatója.

A workflow-menedzsment rendszer óriási lökést ad a cégek digitális átalakulásában.

A vállalati folyamatok és a munkavállalói felhasználói élmények digitalizációja áll ma a vállalatok stratégiai céljainak homlokterében. Napjainkban a vállalati munkavégzés módjában forradalmi változások mennek végbe, ami egyúttal azt is jelenti, hogy a GuideVision előtt még nagy lehetőségek állnak a további növekedésre. A ServiceNow platform lehetővé teszi a vállalatok intelligens és automatizált munkairányításra történő átállását, és egy okosabb, egymással szorosabban összekapcsolt rendszerek által alkotott munkakörnyezet kialakítását, ami versenyelőnyhöz juttatja a vállalatokat.

https://www.guidevision.eu

 


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?