A hitelkártyáknál szokott visszatérítéseket egy betéti kártyához kapcsolja hozzá a legnépszerűbb amerikai pénzküldős startup.

(Forrás: Venmo Blog)

Az élesedő amerikai fizetési piacon érdekes konstrukcióval állt elő a Venmo. A cég bejelentette, hogy a Target, Sephora, Dunkin’ Donuts és Wendy’s üzleteiben végzett vásárlások összegéből négy-öt százalékos visszatérítést kapnak az ügyfeleik. Ehhez természetesen a cégnél kezelt egyenleghez kötött Venmo brandet viselő kártyát kell használniuk. A visszatérítés közvetlenül az appos egyenlegre érkezik meg, szóval a hűségpontoknál jóval hasznosabb készpénzben kapják vissza azt a felhasználók.

A kezdetben csak egymás közti (P2P) pénzküldésre használható, főleg a fiatalok által használt app komoly céggé nőtte ki magát mára. Előbb a Venmo fiókban bent ragadt – a pénz külső számlára utalása drága és lassú – pénz megmozgatására létrehozott bankkártya vált be. Most pedig a hitelkártyás világból átvett visszatérítéssel kísérleteznek.

A mostani visszatérítési ajánlatok idővel változni fognak. Ezeket a Venmo appban lehet nyomon követni. Ezzel új okot teremtenek az ügyfeleknek arra, hogy időnként elindítsák az alkalmazást akkor is, ha épp nem akarnak pénzt küldeni.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?