A Google egyik startupja készített egy algoritmust, ami beszélgetéssé varázsolja a reklámokat.

Kép: Pixabay

Előbújt egy érdekes cég a Google szárnyai alól, mégpedig az AdLingo, amely mesterséges intelligenciával foglalkozik. Nem ők fejlesztik az algoritmust, viszont mások chatbotjait összekötik azokkal a cégekkel, akik beszélgetős reklámokat szeretnének.

A lényeg, hogy a vásárlók találkoznak egy virtuális eladóval, aki megválaszolja azokat a kérdéseket, amelyekre csak hosszas keresgélés után lehet megtalálni a választ, az internet ki tudja hányadik bugyrában. Szóval ha minden igaz, az AdLingo jobb szolgáltatást kínál, mint a jelenleg ismert webshopos chatbotok.

Minden egyre interaktívabbá és beszélgetősebbé válik, bármerre is nézünk. Ma már minden beszél, a telefontól a házon át a kocsiig. Ha már itt tartunk, miért ne lehessen beszélni a marketingfelületekkel?

mondta Vic Fatnani, az  AdLingo társalapítója. A legelső klienseik közt ott van az Allstar Kia, és az online aukciósház, a Topphatter. Az ő visszajelzéseik pozitívak, bár nem biztos, hogy pont erre van szükségük a vásárlóknak.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?