A cég még az idei évben elindítja a szolgáltatását az országban. Nikolay Storonsky őrületes sebességű fejlesztéseket ígért.

Forrás: Revolut

A Revolut egy partnerség megoldással jutott be nagyon gyorsan a japán piacra. Segítőjük Mikitani Hirosi milliárdos Rakuten nevű cégcsoportja, amely alapvetően e-kereskedelemmel foglalkozik, de a cég kezében van a legnagyobb japán netes bank, a harmadik legnagyobb kártyakibocsátó társaság, szolgáltat biztosítást, kutat blockchaint, övék a Viber, de amúgy van egy japán profi ligás focicsapatuk is. Az Amazontól talán csak az különbözteti meg a céget, hogy Miktani nem akar az űrbe menni.

A Revolut zsúfolt piacra érkezik Ázsiában. A Nikkei úgy magyarázza el a gyakran utazó embereknek szóló, több pénznemet kezelni képes kártyákat, hogy a Line és Money Forward szolgáltatásokhoz hasonló feladatot lát el, amelyet az Ant Financial, az Alibaba csoport tagja is kínál. A különbség az, hogy a Revolut alapítója globális szereplővé akarja tenni a cégét.

A mi előnyünk, hogy nem félünk kifelé terjeszkedni, míg a japán cégek sokkal konzervatívabbak

– mondta Nikolay Storonsky, a cég alapítója a lapnak. Storonsky arról is beszélt, hogy gyorsan indulva akar betörni a piacra, majd ha egyszer elérhető a Revolut, akkor folyamatosan új szolgáltatások bemutatásával akar a versenytársak előtt maradni. Ezt szolgálja az is, hogy saját banki licenc szerzése helyett a Rakutennel léptek partnerségre.

A fintech cég vezetője nem csak ilyen magabiztos dolgokat mondott. Azt is közölte, hogy a japán bankok elég vacakok. Barátokat már biztosan szerzett az első interjúval, a lendület megvan.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?