Törött, vécébe esett, kigyulladt, száz kilométer magasról leejtett telefonok megszerelését vagy pótlását is kifizeti a Revolut.

Ennek a telefonnak például már mindegy (Fotó: Andrew Mager / CC-BY)
Ennek a telefonnak például már mindegy (Fotó: Andrew Mager / CC-BY)

Kicsit nem figyel az ember és a Revolut egy újabb termékkel rukkol elő. Ma például a Simplesurance nevű insurtech startuppal karöltve egyszerű, a Revolut appjából indítható mobiltelefon-biztosítást mutatott be a cég.

A termék árazása egyszerű: ha egész évre kötik, akkor 42 fontba kerül, ha pedig csak pár hétre-hónapra veszik igénybe, akkor heti egy fontba kerül a biztosítás. Még a drágább opciót választva is évi 20 ezer forint körüli összeg jön ki – írja a Techcrunch.

A Revolut és a Simplesurance árban versenyzik a piac többi szereplőjével. Hasonló szolgáltatást a legtöbb mobilcég kínál, de jellemzően borsosabb áron. A biztosítás egyaránt érvényes a készüléket ért balesetekre, vízkárra és működési hibákra is. Még a betört kijelző javítását is állja a cég. Az ajánlat egyetlen szépséghibája, hogy fél éves vagy annál fiatalabb mobilra lehet csak biztosítást kötni.

A Techcrunch szerint a Revolut a szolgáltatás igénylésekor megkérdezi a használt készülék típusát. A lap újságírója ebből arra következtetett, hogy a prémium készülékek esetén később bevezethetik a magasabb biztosítási tételeket.

Villámgyorsan bővíthetnek

A szolgáltatás egyelőre csak az Egyesült Királyságban érhető el, mint a neobank többi, izgalmasabb szolgáltatása. A magyar ügyfeleknek be kell érniük az appból tölthető, letiltható univerzális prepaid kártyával. A Techcrunch tippje szerint a mobilbiztosítás a közeli jövőben elérhetővé válhat a német, olasz, francia, svéd, norvég, osztrák, lengyel és holland piacon is. Ezt arra alapozzák, hogy a Simplesurance ezekben az országokban érhető el.

Mit tartogat a fintech a hagyományos biztosítóknak és mit gondolnak a startupok a területről. Októberi konferenciánkon erre is fény derül!

FinTechRadar 2.0 konferencia - van már jegyed?

Témáink: PSD2/Mobilfizetés, Adatbiztonság, UX, Big data, Állam és fintech, Insurtech.
2 nap, 30 előadó és válaszok a fintech aktuális kérdéseire október 17-18-án a Sugár Moziban.
Program és jegyvásárlás →


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?