Szinte mindegyik neobankban közös egy dolog, ez pedig az, hogy az alkalmazásuk kínál valamilyen módszert a spórolásra. A Revolut például minden fizetés után rak félre pénzt, a Varónak egy hasonló funkciója volt „Goals” néven, ezt most lecserélték.
Mindez azért történt, mert nagyon kevesen akartak spórolni így. Ehelyett mostantól ajánlatokat mutatnak a felhasználóknak az ” Offers” menüpont alatt, ahol a partnereik akciós termékeit reklámozzák majd. Bevetik az emberekről szerzett ismereteiket is, így az ajánlatok között megrpóbálnak olyan dolgokat mutatni, ami érdekli is a felhasználókat.
Van módszer arra is, hogy anélkül szüntessük meg ezt a viselkedést, hogy lenyomnánk ezt az emberek torkán.
– utalt ezzel August de los Reyes, a Varo dizájnért felelős igazgatója arra, hogy nem feltétlenül kell egy olyan direkt módszer, mint amilyet a Goals kínált.
A Varo egyébként nagy hangsúlyt fektet a visszajelzésekre, a vállalat szerint minden alkalmazottjuknak legalább egy ilyet el kell olvasniuk, vagy meg kell hallgatniuk hetente. Ennek köszönhetően már megnövelték az ATM-es pénzfelvétel limitjét, és felturbózták a direkt befizetést is.
Varo Money replacing Dashboard and Goals with Offers… seems like a pretty big product shift! pic.twitter.com/U6JMR01xnz
— Ben Brown (@bebrown2) 2019. szeptember 7.
Szólj hozzá