Lehet a Pokémontól jobban bankolni? Javít Pikachu a mobilfizetésen? Járjon minden sárgacsekkhez Bulbasaur?

Az új mobilos játékkal újra abszolút slágertéma lett a Pokémon. De lehet a Pokémontól jobban bankolni? Javít Pikachu a mobilfizetésen? Járjon minden sárgacsekkhez Bulbasaur? Válaszolunk a kínzó kérdésekre.pokémon

Rohammal vette be a világot a Pokémon Go mobilos játék – az eredményeiből mi is készülünk cikkel – nagyjából egy hét alatt. A Nintendo részvényei 11 milliárd dollárral többet érnek, mint a játék kiadása előtt. Az iOS-t használó játékosoktól pedig napi 1,6 millió dollár folyik be a játékból úgy, hogy egyébként egy forint elköltése nélkül is játszható. (Androidos számunk nincs egyelőre.)

Pokémon Theme Song

The first theme song of Pokémon

Mindezt ráadásul úgy érte el a játék, hogy félkész, a funkciók egy része hiányzik, a szoftver pedig közepesen vacak. A Mobile Payments Todays mégis talált pár olyan dolgot, amit a mobiltárca fejlesztők eltanulhatnának:

  • Megfogni a felhasználókat

Ma egy pokémonozó 43 percet tölt az appban, a mobiltárcák legnagyobb gondja, hogy egyszer-egyszer elindítják őket, de nem lojálisak az apphoz a felhasználók.

  • Lehet benne fizetni

A Pokémon Go fizetős funkcióit megveszik telefonon az emberek, a pénzügyi appok extrái is lehetnének fizetősek.

Discover Pokémon in the Real World with Pokémon GO!

http://bit.ly/1Q2BLJL Get ready for an all-new Pokémon experience! Pokémon GO opens a universe of Pokémon to find, catch, trade, and battle on your iPhone or Android device! With Pokémon GO, you’ll discover Pokémon in a whole new world-your own! Pokémon GO will use real location information to allow players to experience catching, trading, and battling Pokémon.

Tanaya Micheel a hűségkártyák felől vizsgálta meg a Pokémon-játékk tanulságait a PaymentsSource-ban:

  • Élményt kell adni

Az Uber megtanította a fizetési cégeket arra, hogy minél láthatatlanabbá kell tenni a fizetést. A Pokemon a helyi nevezetességek meglátogatására és a városban való lófrálásra veszi rá ad játékosokat, úgy hogy erre egy pillanatig sem kéri őket.

  • Mobilspecifikusan kell fejleszteni

A Pokémon Go-t csak okostelefonra lehetett megírni, az az egyetlen eszköz, ami rendelkezik minden szükséges szenzorral. A banki mobilos termékeknek is építeni kell a platform kínálta lehetőségekre.

  • Be kell csalogatni a vásárlót

Szponzorált megjelenés, partnerségi lehetőség még nincs a játékban, keringenek már hírek olyan üzletekről, amelyek fizetős pokémoncsapdákat helyeztek ki, hogy több lény tűnjön fel náluk, és többen jöjjenek be a boltba. Mobilfizetéssel lehet ilyen partnerségeket építeni – kérdezi a cikk.

  • Az emberek nagy csoportját kell elkapni

Az első Pokémon játék 1995-ben jelent meg, a legutóbbi pedig pár hete. A mai 12-13 évesektől a mai harmincasokig tart a potenciális játékok tömege. A brand tökéletesen működik, szeretik és hajlandók rá pénzt költeni.

Ez utóbbit módszert nem fogják egyik napról a másikra beépíteni a pénzügyi cégek az eszközeik közé. Érdemes azonban megfigyelniük, hogyan terjed és milyen csúcsokat ér el a Pokémon Go.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?