Végigchateltük az ügyintézővel, hogyan lehet visszahozni a letiltott Revolut fiókot.

Revolut kártya
(Fotó: Pete CC-BY)

A kíváncsiság többnyire erény, de vannak szituációk, amikor az ember nagyon ki tud magával szúrni. Ilyen az is, amikor egy véletlenszerűen kiválasztott londoni címmel teszteli, hogy tényleg lehet-e még Apple Payt regisztrálni magyar felhasználóként.

A bank nem díjazta a próbálkozást. Az egyenleg, a kártyák vagy bármilyen beállítási felület megtekintése helyett egy cseteljen velünk képernyő jelent meg. Ráadásul a Revolut chatrobotja, Rita nem tud segíteni az ügyben, azt sem tudja mit akarunk, amíg a „le van tiltva a fiókom” fordulatot meg nem írjuk neki. Ekkor átirányít az eléggé túlterhelt ügyfélszolgálathoz.

Az ügyintéző órákkal később jelentkezett a chat másik oldalán. Ő először a lakcímünk igazolását kéri. A lakcímkártya, bár állami kibocsátású irat, nem felel meg. Egy banki számlakivonat fejlécéről készített fotó viszont igen. Utána már csak pár kérdésben azt kell megmagyarázni, mi vezetett oda, hogy a Revolut algoritmusai kiszűrték a tetteinket. Esetemben ez az Apple Pay miatti lakcím váltás volt.

Az ügyintéző végül, még egyszer megkérdezte, hogy miért írtam át a címemet egy olyan helyre, ahol nem lakom. A folyamat során ekkor meséltem el harmadszor, mi történt, és hogy a címet véletlenszerűen választottam. (Utólag megnéztem, egy lakóház, az aljában egy kávézóval.) Ez elég volt ahhoz, hogy visszajussak a Revolut fiókomba, sőt a címemet is visszaállíthattam a magyarországira.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?