Jobb üzlet előfizetéses modellben eladni a szoftvereket és szolgáltatásokat, mint egyszer begyűjteni utánuk a vételárat.

Kép: Pixabay

Az előfizetés az új nagyjából minden. A legnagyobb játékosok is próbálkoznak vele, mert sokkal jobb szolgáltatást havidíjért eladni, mint kész szoftvert egy fix összegért egyszer. A RevenueCat startup olyan eszközkészletet gyárt, amivel a fejlesztők egyszerűen alakíthatják át előfizetőssé az appjaikat – írta a Techcrunch.

A cég még messze van az unikornis státusztól, a második befektetési körükben 40 millió dollárt kaptak, azonban így is 300 millióra ugrott az értékelésük. És mivel B2B konstrukcióban gondolkodnak, így egy-egy új ügyféllel sokkal többet kereshetnek, mint egy B2C üzletet építő cég. Az eszközkészlet nem csak az előfizetés eladását támogatja, de a későbbi változtatásokat is meg lehet benne ejteni, illetve kezeli, ha az App Store működési logikája változik.

A RevenueCat megoldása természetesen egyfajta áttekintő nézetet is ad a cég előfizetések után keletkező jövedelmeiről, az eladási csatornákról és egyéb mutatókról. Ezt a fuinkciót pedig API-kon keresztül össze lehet más eszközökkel és platformokkal kötni, amelyeken keresztül további elemzések végezhetők vagy célzott hirdetések adhatók fel.

A befektetési kört a Y Combinator akcelerátor Continuity Fundja vezette, ami jó jel a cég számára. Az alap egy igazgatót is delegál a RevenueCat igazgatótestületébe.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?