Külön márka alatt folytatja útját a Simplon biztosítási és insurtech üzletága. Személyre szabható biztosítási termékekkel tervezik leigázni a piacot.

(Forrás: Octopus)
(Forrás: Octopus)

A Simplon Marketplace-ről leválasztott új biztosítási márka, az Octopus, célja, hogy gyorsan testreszabható biztosítási termékeket kínáljon a felhasználóknak. A cég 2017. decembere óta nyújt balesetbiztosítást, amely jelenleg is elérhető három alkalmazásban.

Az Octopus élethelyzetekre szabott biztosítási termékekre specializálódik, bár lesznek hagyományos kategóriákba illő ajánlatai is. Az első termékük a balesetbiztosítás frissített verziója lesz, ezt követi majd a geolokációs adatok alapján megköthető, perc alapú elszámlálással működő utasbiztosítás. Vannak tervek az ingatlant és az ingóságokat egyaránt lefedő otthonbiztosításra, és készülék (mobil, tablet, laptop) biztosításra is. Az app alkalmas lesz kockázatközösségek létrehozására, amivel extra díjvisszatérítéseket lehet elérni.

Az Octopus partnere a Posta Biztosító.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?