A lista olyan buktatók elkerülésében próbál segíteni az induló vállalkozásoknak, amelyek bedönthetnek egy jól induló vállalkozást is.

(Fotó: K&H)
(Fotó: K&H)

Az első nagy kihívásnak a nyelvi határok átlépését tartja Németh Balázs, a K&H Változáskezelés divíziójának a vezetője. Nem csak a nyelvismeret lehet itt gát, hanem a kulturális ismeretek hiánya, a piacismeret vagy a kapcsolati háló hiánya. A Start it@K&H arra készíti fel a programba bekerülő startupokat, hogy ilyen körülmények között is meg tudják vetni a lábukat. A növekedés felgyorsításával folglakozó Infinity International ügyvezetője, Bukits Róbert, szerint a sales-marketing gépezet felépítése az első lépcső, ez kell ahhoz, hogy a cég minél gyorsabban függetleníteni tudja magát a befektetői tőkétől.

Az akcelerátor listája szerint a következő hét lépés a legfontosabb:

  • Meghatározni az ideális ügyfelet, akinek értjük a döntéshozatali folyamatát és igényeit is
  • Megismertetni a startupot minél hamarabb a vevőkkel
  • Nemzetközi terjeszkedési terv kidolgozása, amely bevételi tervet is tartalmaz
  • A digitális tér kihasználása, nem csak kommunikációs hanem értékesítési tevékenységre is
  • Értékes és releváns tartalommal felkelteni a leendő vevők érdeklődését, majd összekötni őket az értékesítési részleggel
  • A sales és marketing összehangolása
  • Partnerségek kiépítése országon kívül és belül, mert ez segít a hiányzó technológiai, módszertani vagy kapcsolatbeli tudás megszerzésében.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?