Hét tanácsot adott ki startupok számára a K&H bank akcelerátora. A lista olyan buktatók elkerülésében próbál segíteni az induló vállalkozásoknak, amelyek bedönthetnek egy jól induló vállalkozást is.

Az első nagy kihívásnak a nyelvi határok átlépését tartja Németh Balázs, a K&H Változáskezelés divíziójának a vezetője. Nem csak a nyelvismeret lehet itt gát, hanem a kulturális ismeretek hiánya, a piacismeret vagy a kapcsolati háló hiánya. A Start it@K&H arra készíti fel a programba bekerülő startupokat, hogy ilyen körülmények között is meg tudják vetni a lábukat. A növekedés felgyorsításával folglakozó Infinity International ügyvezetője, Bukits Róbert, szerint a sales-marketing gépezet felépítése az első lépcső, ez kell ahhoz, hogy a cég minél gyorsabban függetleníteni tudja magát a befektetői tőkétől.
Az akcelerátor listája szerint a következő hét lépés a legfontosabb:
- Meghatározni az ideális ügyfelet, akinek értjük a döntéshozatali folyamatát és igényeit is
- Megismertetni a startupot minél hamarabb a vevőkkel
- Nemzetközi terjeszkedési terv kidolgozása, amely bevételi tervet is tartalmaz
- A digitális tér kihasználása, nem csak kommunikációs hanem értékesítési tevékenységre is
- Értékes és releváns tartalommal felkelteni a leendő vevők érdeklődését, majd összekötni őket az értékesítési részleggel
- A sales és marketing összehangolása
- Partnerségek kiépítése országon kívül és belül, mert ez segít a hiányzó technológiai, módszertani vagy kapcsolatbeli tudás megszerzésében.
Szólj hozzá