Több tanulsága van a dLocal sztorijának, de talán az a legfontosabb, hogy egy B2B üzletből óriási sikert lehet csinálni.

Jó buli a fizetés, ha az Amazon is rajtad keresztül bonyolítja a tranzakcióit

Százötven milliós befektetés után már ötmilliárd dollárra becsülik az uruguay-i dLocal nevű fizetési startup értékét – írja a Techcrunch. A hírt különösen érdekessé teszik, hogy Uruguay lakosságát tekintve alig harmada Magyarországának, mégis sikerült kinevelni egy ilyen méretű fintech unikornist.

A cégnek van természetesen egy komoly trükkje: 29 államban van jelen, a helyi kereskedőket köti össze globális szereplőkkel, szoftverszolgáltatást nyújtó vállalatokkal, utazási és kereskedelmi cégekkel. Az, hogy a dLocal 325 ilyen globális partnerrel rendelkezik, garantálja, hogy kellő mennyiségű tranzakciót bonyolítson le a hálózata. A nagy partnerek között jelen van az Amazon, a Microsoft, a Spotify, az Uber vagy éppen a Zara fast fashion divatház is.

A dLocal alig hét hónapja vont be utoljára tőkét. Akkor 200 millió dollár került a cég számlájára, az akkori értékelése pedig csupán 1,2 milliárd dollár volt.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?