Miközben a magyar bankok egy részében az angolul beszélő munkatárs előkerítése is időigényes feladat, a Llyods már a siketek bankolását segítő appot próbálgatja.

Miközben a magyar bankok egy részében az angolul beszélő munkatárs előkerítése is időigényes feladat, a Llyods már a siketek bankolását segítő appot próbálgatja.

signly

A bank nem vett részt a Deefax jótékonysági szervezet által létrehozott Signly app kifejlesztésében. A működő technológiát azonban alapos tesztnek vetették alá a Lloyds innovációs laborjában. Mivel hasznosnak bizonyult, ügyfelek egy nagyobb csoportjával folytatódik a teszt, ha pedig ez is sikeres lesz,

A Signly olyan, mint bármelyik QR-kód leolvasós, kibővített valóság (AR) alkalmazás. Ha a kód felé tartják, megjelenik egy előre felvett videó, amin egy ember jelnyelven mond el dolgokat. A fenti példavideóban főleg múzeumi környezetben lehet látni az appot, de banki iratokat is fel lehetne vele olvastatni.

A tesztben a Singlyt kinyomtatott és online megtalálható szövegekkel is fogják tesztelni. Az app nem az első siketeket segítő alkalmazás a Lloydsnál, van már egy SignVideo és Text Relay nevű szolgáltatásuk, valamint jeltolmácsot is lehet kérni a bankfiókokban.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?