A spanyol bank és pénzügyi szolgáltató belső képzési platformját sikeresen adta el a San Miguelnek.

(Fotó: Simon Cocks CC-BY)

Mi a közös a BBVA spanyol banki óriás és a San Miguel, az ország legnagyobb sörfőzdéje között? Azon túl, hogy valószínűleg a BBVA-nál is le-lecsúszik néha egy sör. Az eggyel bonyolultabb válasz az, hogy a BBVA épp most adta el a sörgyárnak a belső digitális képzési programját.

A BBVA Nindzsa programja – ne menjünk bele a névbe – a bank minden alkalmazottjának rendelkezésére áll, aki a digitális tudását akarja fejleszteni. A csomagban tananyagok, tesztek és gamifikált megoldások vannak. A BBVA-n belül több, mint kilencezer alkalmazott használja az oktatási anyagokat. A cégcsoport hét különböző országban tesztelte a Nindzsa programot, túlnyomó részt Latin-Amerikában és az Egyesült Államokban.

via GIPHY

Az üzleten a BBVA azt nyeri, hogy elmondhatja magáról, hogy radikálisan más iparágakban is használható megoldásokat gyártanak. A sörgyár pedig a belső tudásmegosztást akarja javítani a továbbképzésen túl.

A tananyagot természetesen nem a BBVA-tól veszi a San Miguel. Nem mobilbanki fejlesztőkre van szükségük. A cég első körben big data és analitikai, internet of things, mesterséges intelligenciás, automatizálási, agilis módszerekre vonatkozó és egyéb üzleti tudásokat szeretne oktatni az Nindzsa platfomron.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?