Revolut Ultra – a luxus és a modern életstílus új dimenziója. A fintech óriás prémium kategóriás kártyája 430 ezer embert vonzott várólistára.

Az Ultra névre keresztelt új tagsági kártya bevezetésével a Revolut rendkívül nagy visszhangot keltett a pénzügyi világban. Az Ultra nem más, mint a fintech cég magas színvonalú, jelenlegi Metal kártyájának fejlettebb változata, amely a luxust és a modern életstílust hivatott összekapcsolni.

Az új kártya iránti érdeklődés a pénzügyi világban is nagy, már több mint 430 ezer ember áll várólistán az Egyesült Királyságból és Európából. A Revolut adatai szerint az Ultra tagság, amelynek éves díja 540 font, mintegy 4100 font értékű előnyökkel kecsegtet.

Az Ultra kártyával partnerintézmények által biztosított előnyök, mint az újság-előfizetések, fitneszórák, virtuális privát hálózatok (VPN) és co-working terek, több mint 2000 font értéket képviselnek. Az Ultra tagok továbbá élvezhetik a korlátlan, ingyenes pénzátutalás és devizaváltás előnyeit több mint 30 országban.

Tara Massoudi, a Revolut prémium termékekért felelős vezetője elmondta, hogy az Ultra tagság válasz az ügyfelek igényeire. Ennek értelmében a luxust hozzá szeretnék kapcsolni az ügyfeleik modern életstílusához. Azt is hozzátette, hogy az Ultra egyedülálló kínálatot jelent a pénzügyi szolgáltatások piacán.

A Revolut szóvivői szerint a vállalat ügyfelei egyre inkább érdeklődnek az utazási és befektetési lehetőségek iránt. Ennek megfelelően az Ultra mintegy bővítményként jött létre a Revolut meglévő, fizetős tagsági szintjei – Plus, Premium és Metal – mellett.

Mire lehet használni a Revolut új kártyáját?

Az Ultra juttatásai között szerepel a Financial Times prémium előfizetése, havi három WeWork-látogatás, havi 20 ClassPass fitneszkredit, valamint egy átfogó NordVPN-csomag. A tagok továbbá hozzáférést kapnak több mint ezer repülőtéri váróteremhez világszerte. Továbbá az alkalmazáson keresztül történő foglalások után készpénz-visszatérítést is igénybe vehetnek.

Massoudi továbbá kiemelte, hogy az Ultra tagonak a luxus újraértelmezésében van részük. Ez nem csak a felsőbb osztályokhoz köthető, hanem mindenki számára elérhetővé válik. Ezzel összhangban ügyfeleik állandó passzív jövedelemre törekednek. Szeretnének naprakészek lenni a legfrissebb trendekkel, és élvezni szeretnék az életet, miközben bejárják a világot.

Az Ultra bevezetése reményekkel teli pillanat a Revolut számára, amely nemrégiben komoly nehézségekkel szembesült, többek között a Molten Ventures 40%-os részesedés leértékelésével. Az Ultra kínálatának és juttatásainak széles skálája ellenére a díja majdnem 3,5-szerese a következő legmagasabb csomagnak. Azonban a vállalat szerint ez az ár megtérül azoknak, akik ki akarják használni a tagság nyújtotta előnyöket. Az Ultra bevezetése azt is jelzi, hogy a Revolut továbbra is elkötelezett amellett, hogy ügyfeleinek kiemelkedő szolgáltatásokat nyújtson a mai, gyorsan változó pénzügyi környezetben.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?