Az ír Revolut sikeres évét jelzi, hogy a vállalati ügyfelek száma 50%-kal nőtt, miközben a helyi IBAN-számok bevezetésével is könnyítettek ügyfeleik életén.

Az ír Revolut hatalmas népszerűségre tett szert, miután az elmúlt évben 50%-kal emelkedett az új vállalati ügyfelek száma, ami több mint 5000 új üzleti számlát jelent. Az eredmények közzététele egybeesett a helyi IBAN-számok (nemzetközi bankszámlaszámok) bevezetésével, ami a brit fintech vállalat ügyfelei számára további előnyt jelent.

A Revolut ügyfelei korábban kénytelenek voltak szembeszállni a litván IBAN-számokkal járó kihívásokkal. Beleértve a beszedési megbízások beállítását és a fizetések számlájukra történő beérkezését. Az új helyi IBAN-számok csökkentik ezeket a problémákat, megkönnyítve az elfogadást közüzemi szolgáltatók és adóhatóságok számára, valamint a beszedési megbízások kifizetését, csökkentve ezzel az adminisztrációs terheket.

A fintech cég gyors terjeszkedése során bevezetett ír IBAN-számokat többek között a technológia, a divat, a marketing és az ingatlanügyletek terén működő vállalatok is használni kezdték.

A Revolut azt állítja, hogy az ügyfélszámok növekedése az üzleti szolgáltatásokra gyakorolt vonzerejüknek köszönhető. Ezek lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy egy alkalmazáson belül kövessék pénzügyeiket. Egyúttal megkönnyítik a globális üzleti műveleteket, átutalásokat, fizetéseket, valamint versenyképes árfolyamokon történő valutaváltást.

James Gibson, a Revolut Business vezérigazgatója kijelentette, hogy elkötelezettek a termék- és funkciókínálatuk bővítése mellett. Céljuk, hogy átfogó pénzügyi menedzsment platformot biztosítsanak üzleti ügyfeleik számára. Kiemelte, hogy Írország kulcsfontosságú piac a vállalat számára, ahol magas szintű elfogadottságot tapasztaltak.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?