Tényleg kit érdekel, hogy miből készült a bankkártya, ha az ügyfélszolgálatra négy munkanapot kell várni?

Levélben tudatta felhasználóival a Revolut, hogy a tavasszal beígért szuperexkluzív fémből készült bankkártyája hamarosan elérhetővé válik. A lent látható rövid kedvcsináló vidót és egy 24 órás visszaszámlálást mutató képet tartalmazó levélről nem mondhatjuk, hogy teljesen elérte a célját.
A videó alatt a felhasználók nagy részét nem az érdekli, hogy mi lett a fekete kártya neve. (Metal lett és ad elhanyagolható mennyiségű visszatérítést fiat vagy kriptopénzben. A kártya az évi 140 dolláros prémium csomaghoz jár csak. Igaz, ezért a pénzért repülő- és fesztiváljegyeket vásárló asszisztens szolgáltatást is kapunk.) Bár már májusban kiírt egy elnevezős versenyt a neobank. Sőt, még azt se nagyon kérdezik, hogy milyen eséllyel lehet hozzájutni a havi hét eurót fizető prémium ügyfeleknek a kártyához. A leggyakoribb téma ugyanis a különböző, elmaradni látszó fejlesztések számokérése.
Mikor lesznek reptéri Revolut Lounge-ok – kérdezik azok, akik főleg utazós kártyának használják a Revolutot. Mikor fog működni az Apple Pay-jel a kártya – feszegetik azok, akik érintés nélkül szeretnének fizetni. De akad még gyorsabb ügyfélszolgálatra vagy több funkcióra váró ügyfél is. Megtapsolt, hírértékkel nem nagyon rendelkező funkció helyett nagy mennyiségű visszajelzést kapott a cég. Ha elkezdik megvalósítani a felhasználók vágyait, akár jól is kijöhetnek még ebből.
Szólj hozzá