Az elégedetlenek ügyfelek nem csak panaszkodni tudnak. Az internet sokkal erősebb eszközöket is adott a kezükbe.

A kereskedelmi internet első nagy forradalma, ami az ezredfordulóra esett, már rájött arra, hogy a neten bármit el lehet adni. A Revolut épp ennek az elszenvedője, egy elégedetlen ügyféltől olyan ajándékot kaptak, amit sokáig nem felejtenek.
Nincs mit szépíteni, a Revolut asztalán egy adag szépen kiporciózott organikus szar landolt. A címke szerint a talaj javítására, gazdagítására lehetne használni, de a webbolt, ahonnan a trágya származik, is tudja, hogy alapvetően rossz élménnyel távozó ügyfelek küldenek tőlük ajándékcsomagot. A Sendshit.co.uk oldalon még érzékletes leírás is van, hogy a választható állatok – sertés, szamár, ló és marha – közül melyik mit produkál. A kisgyerekeseknek eszükbe juthat a Mese a vakondról, aki tudni akarta, hogy ki csinált a fejére című mókás gyerekkönyv, na ez az oldal még olyanabb.
A Revolut megpróbálta elviccelni a masszív fizikai visszajelzést, de kommentekben megkapta a magáét. Több csomag egyelőre nem érkezett, de az üzletfejlesztésnek volt mit jegyzetelnie. A panaszkodók egy része olyan funkciókat vár, mint az Apple Pay és az Android Pay. Az utóbbit már néhány országban támogatja a Revolut. A többség viszont arra panaszkodik, hogy a nem prémium ügyfelek panaszaira lassan válaszol az ügyfélszolgálat. Egy turistáknak szánt, utazásra használt kártyánál pedig a 18-20 órás válaszidő tényleg túl hosszú. Különösen, ha addig nem engednek be a szobánkba, amíg észhez nem tér a kártya.
A magyar áldozataiknak már külön csoportjuk van.
https://www.facebook.com/groups/2589492271078088/