
(fotó: Final)
A befektetők az N26 meglevő partnerei közül kerültek ki: a kínai Tencent, a szingapúri GIC tőkealap, Peter Thiel kockázati tőkés cége és az Allianz X dobták össze a pénzt. A neobank nem volt pénzszűkében eddig sem, sőt a cég társalapítója, Maximilian Tayenthal szerint nem is terveztek új befektetési kört, de lényegében rájuk tukmálták a pénzt.
Az amerikai terjeszkedésbe kezdett neobank várólistáján százezer ember neve található. A szintén a közelmúltban meghódított Egyesült Királyságban pedig kétszázezer ügyféllel rendelkeznek. A Tayethal azt mondta a Financial Times-nak, hogy az amerikai reklámkampány mellett Európai terjeszkedésre „és egy pár más dologra is” van most pénz a kasszában. A tervek között szerepel még a bank amerikai részlegének megduplázása, hogy már száz ember dolgozzon az ottani kliensek kiszolgálásán.
A N26 nem ad közre adatokat arról, hogy az egyes piacokon hajt-e profitot vagy legalább nullszaldósan üzemel-e. „Őszintén megvallva, a profitabilitás nem központi mérőszám nálunk” – mondta Tayenthal.
Szólj hozzá