Alig pár hete volt hír, hogy a Robinhood két nagyon kényelmetlen alkalommal is leállt. A csalódott ügyfelek pedig csoportos pert terveztek indítani a befektetési startup ellen. Nem csak reklámnak rossz, ha egy hozzáférhető részvénykereskedelmet hirdető startup lerobban a két legfontosabb napon.
A Robinhoodnak azonban egy olyan húzással, ami a károkat igyekezett minimalizálni, sikerült tovább rontania a helyzetén. A cég elkezdett 75 dolláros ajándékot osztani ügyfeleinek, amelynek elfogadásával viszont lemondnak a csoportos perben való részvételről.
A csalódott ügyfeleket képviselő ügyvédek már kérték a floridai szövetségi bíróságot, hogy tiltsa meg a brókercégnek, hogy félrevezető reklámüzeneteket küldjön ügyfeleinek. Az ügyvédek meg vannak arról győződve, hogy elég ügyfelet tudnak a saját oldalukra állítani, ha a Robinhood nem veszi meg őket 75 dolláros ajándékokkal.
A Robinhood sajtóközleményben reagált a vádakra. Szerintük eseti alapon döntenek egyes károsultak kártalanítása mellett. És mindezt azért teszik, hogy ügyfeleiknek ne kelljen a hosszadalmas bírósági eljárás végét kivárniuk.
Szólj hozzá