Varázslós showműsorral nyerték meg a legjobb kiállítóknak járó díjat a Finovate szakkiállításon a W.UP-osok. De mit láttak még a legnagyobb pénzügyi eseményen?

A Sales.UP nevű, adatelemzős termékünket mutattuk be, és ezt úgy adtuk elő, mintha a tranzakciótörténetből, mobilos lokációból mágia lenne élethelyzeteket kimutatni” – mondta Braun Tamás, a W.UP nemzetközi értékesítési és üzletfejlesztési vezetője. A színpadon még varázsló is volt, hogy emlékezetesebbé tegye a bemutatót. Braun szerint egy kicsi, még nem eléggé ismert cég esetében az a módszer segít, hogy a konferencia után is emlékezzenek rájuk.
Az biztos, hogy a W.UP csapatának és Hetényi Márk, az MKB lakossági és digitális vezérigazgató-helyettének közös prezentációja – na meg a bűvész – elég volt a Finovate Best of show díjának megszerzéséhez.
A három legfontosabb trend
„A tavalyinál is több prezentáció volt arról, hogyan használhatják a bankok a rendelkezésre álló adatokat” – mondta Braun Tamás. Láthatóan fontos trend volt még a kiberbiztonság és a felhasználók azonosítása anélkül, hogy besétálnának a bankfiókba.
„Még mindig sok volt a blockchain és a crypto. Látni bemutatóprojekteket (proof of concept), de még mindig nem mutatnak olyan fejlesztést, ami alapján a technológiát a nagy bankok nagy méretben tudják használni” – mondta Braun. A szakembernek a skálázhatóság hiányzik elsősorban. „Nem volt kiforrott megoldást bemutató prezentáció” – mondta Braun.
Bár idén már életbe lépett a PSD2 irányelv, a szakkiállításon nem uralkodtak el az ügyféloldali megoldások. Az ügyfélélményt növelő új digitális banki plarfomokat mutattak ugyan be, de a kiállítók többsége a „régi funkciókat hozta új köntösbe öltöztetve”.
Szólj hozzá