Jövőre még hozzáférhetőbbé válik a mobilbank. Akadálymentesítési törekvései is vannak a holland banknak.

(Fotó: Diesmer Ponstein CC-BY)
(fotó: Diesmer Ponstein CC-BY)

Sikeresnek mondhatja a holland ABM Amro a mobilappját. Az alkalmazásba a bank ügyfelei 2020 során egymilliárdszor léptek be. Az átlagos ügyfél napi egynél valamivel többször lépett be a mobiljával ügyet intézni.

A mobilappnak még van tere a növekedésre. Idén a bank ügyfeleinek négyötöde vette használatba az appos bankolást. Ezek között azonban nagy számban vannak idősebbek is, akik a koronavírus-járvány miatt tekintettek el a bankfiókok látogatásától.

A holland iDeal rendszeren keresztüli utalások száma is rekordot döntött. Illetve az online csatornán kereszült lebonyolított iDeal fizetések is növekedtek hatvan százalékot.

A bank a 2021-es évre új funkciók bevezetésével készül. Lehet majd közös számlát kezelni az alkalmazásban, kényelmesebbé válik az alkalmazás kezelése, és jelentős akadálymentesítési törekvések is vannak.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?