Vágtató lovak, szomorú tacskó és a bankautomatákat használókat zaklató cápa voltak az idei év sztárjai.

Vágtató lovak, szomorú tacskó és a bankautomatákat használókat zaklató cápa voltak az idei év sztárjai.

Nyiss számlát, ezek a bajszos lények is szeretnék! Amúgy ezek császárbajszú tamarinok. (Fotó: Tambako The Jaguar CC-BY)

Közeledik a karácsony, felszáradnak a hírek is. Viszont ezzel egyidőben megjelennek az évértékelő cikkek. A Bankinnovation például kiválasztotta az év öt legjobb banki reklámvideóját, amiből három állatos. Gyorsan kerestünk hozzá még kettőt, hogy be tudjuk mutatni az év legjobb állatokat is szerepeltető banki reklámvideóit. Nem árulunk el nagy titkot, ha előre közöljük, hogy hamarosan kecskéket fogtok nézni.

A Regions Bank egy olyan funkciót épített be az appjába, ami a legkevésbé sem egyedülálló: le lehet tiltani a kártyát, ha éppen nem találjuk. Viszont mindenki mással ellentétben ők forgattak hozzá beszélő kecskés videót is.

A Fifth Third bank azt próbálta meg elmesélni, hogy ők nem vonnak le őrületes ATM-használati költségeket. Ehhez kitaláltak egy cápafajtát, beöltöztettek egy jobb sorsra érdemes színészt cáparuhába, és egy remegő szájú szörfössel elmeséltették milyen, amikor az ember számlája kivérzik a díjcápa támadása után. Viccnek is durva lenne, de komolynak meg aztán pláne.

A U.S. Bank szomorú tacskós reklámja a fentiekhez képest határozottan jól sikerült. A klip végére ráadásul a parkokból kitiltott kutya gazdái is vesznek egy kertes házat.

A Royal Bank of Scotlandban van állat élő formában, van állat fish and chipsként megjelenítve, és alapvetően arról szól, hogy ha elhagyja is az ember a kártyáját, az arcfelismerés miatt nem lehet elkölteni az appból a pénzünket.

A Lloydsnak már a logójában is ló van, kézenfekvő volt a tengerparton vágtázó szénfekete lovakat mutatniuk lassított felvételben.

**Plusz egy.** Végül a Westpac a világ legbajszosabb emberének az életét mutatja be, aki esküvőjének napján vadlovakat üldöz pocsolyákon keresztül. Mindezt pedig azért teszi, hogy a reklám utolsó tíz másodpercében eltemethesse őt, és a felirat elmondhassa, hogy a Westpac igazán jól kezeli az örökösödési ügyeket.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?