A böngészőháborút nem tudja megnyerni a Microsoft, ezért keresett egy részterületet, amiben a legjobb tudhatna lenni.


Kuponokat is kezel már a Microsoft Edge böngészője. A kuponok és egyéb kedvezménykódok akkor jelennek meg, ha a böngészőt használva próbál vásárolgatni a felhasználó.

A mostani a második e-kereskedelmi frissítés a böngészőn belül. Pár héttel korábban az Edge-be bekerült az ár összehasonlító funkció. A Microsoft szemmel láthatóan azt találta ki, hogy ha a böngészőháborút nem nyerheti meg, akkor egy szegmensre érdemes optimalizálni. Esetükben ez az e-kereskedelem.

A piac meghódítását egyelőre az Egyesült Államokban kezdi a cég. Csak az amerikai felhasználóknak ajánlgat alternatív boltokat és kuponokat a böngésző.

Az Edge egyébként a Google Chrome-ban is működő Chromium motorra épül. A Google böngészőjétől a Microsoft által hozzáadott funkciók különöztetik meg. A cég nagy erőkkel dolgozik a böngésző elterjesztésén, de még így sem éri el a tíz százalékos piaci részesedést. Azon a piacon, aminek a hetven százalékát a Google Chrome uralja.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?