Idén az éves forgalom tíz százalékát is megtermelhetik a webáruházak a november 17-i Black Friday alkalmával az Edigital szerint.

Idén az éves forgalom tíz százalékát is megtermelhetik a webáruházak a november 17-i Black Friday alkalmával az Edigital szerint.

Vannak dolgok, amiket szerencsére nem vettünk át az amerikai Black Fridayből (Fotó: Powhusku / CC-BY)
Vannak dolgok, amiket szerencsére nem vettünk át az amerikai Black Fridayből (Fotó: Powhusku / CC-BY)
(fotó: Powhusku / CC-BY)

Az ekereskedőnél ezer féle termék lesz idén elérhető a tévéktől a kerti berendezésekig. A tavalyi évek trendjeiből tanulva a cég külön raktárhelységet bérelt és raktárkészletet épített fel akciós árú háztartási gépekből, mert ezek különösen kelendőek a fekete pénteken.

A Black Friday az évi húsz százalékos növekedést felmutató magyar ekereskedelmi piac legforgalmasabb napja. Ezzel kezdődik a karácsonyi szezon. Minden jel arra mutat, hogy az amerikai vásárlási kultúrának ezt az elemét sikerült meghonosítani Magyarországon.

Neten fizet, ingyen postáz

Az ekereskedő két hetes kiszállítási határidővel vállalja a fekete pénteken vásárol tárgyak kiszállítását. Úgy véli, reálisan ennél rövidebb határidőt nem lehet ígérni az év legforgalmasabb, akciókkal teli napján beszerzett árukra. A helyzetet nehezíti, hogy a futárcégek korlátozták a kereskedők által naponta küldhető csomagok számát, és megegyezések születtek a továbbítandó maximális csomagmennyiségről is. A tárgyalások értelmében a logisztikai problémákat, a kiszállítás stabilizálását az ekereskedőknek kell megoldaniuk.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?