Jönnek a turbózható sztorik.

Az Instagram szeretne a kisvállalkozásokon és az Insta sztárokon keresztül pénzt csinálni, akik nemsokára használhatják majd a Promote funkciót a sztorijaikhoz. Ez egy egyszerű módszer arra, hogy a sztorijuk eljusson a követőikhez hasonló emberekhez, esetleg olyanokhoz, akik egy bizonyos helyen élnek, de manuálisan is beállíthatják a közönséget. Szóval a lényeg, hogy több ember látja majd a reklámot, és tud egy kattintással a termék megvásárlására ugrani.
Instagram now lets you promote your Stories pic.twitter.com/ir3JEpw9IQ
— Matt Navarra (@MattNavarra) 2018. november 1.
Igen, teszteljük a Promote funkciót, ami hasonló lesz a Facebookos Boosthoz. Globálisan teszteljük, de nem tudjuk, mikor lesz kész pontosan.
– mondta az Instagram egyik szóvívője a TechCrunch-nak.
Korábban már volt szó arról, hogy készítenek egy külön vásárlós appot, ugyanis az Instagramon már nagyjából kétmillió aktív hirdető van, ami elég sok a Facebookos hatmilliójához képest. Úgy néz ki, a külön alkalmazás előtt még nyújtanak valamit az Instás hirdetőknek, amivel könnyedén reklámmá varázsolhatják a sztorijaikat.
Ezzel együtt tesztelik az Instagram Analysis-t
Párhuzamosan megy majd az Insights-szal, amely jelenleg olyan adatokat mutat, mint hogy mely tartalmakkal érintkeznek a legtöbbet a követők, hányan mennek át a profilon keresztül weboldalra, vagy hogy a sztori mely pontján lépnek ki onnan.
Szólj hozzá