Eltűnhet a peches androidos ügyfelek bérlete, ha frissítik a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. által fejlesztett mobiljegy appot. Az ügyfélszolgálat szerint ilyenkor jegyet kell venni.

(Fotó: BKK)

Egy olvasónk hívta fel arra a figyelmet, hogy a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. által fejlesztett és működtetett Közlekedési mobiljegy alkalmazás legújabb verziója több felhasználónál is hibásan működik. Olvasónknál a legutóbbi frissítés óta nem érhető el a korábban megváltott havi BKV-bérlet, arra hivatkozva, hogy egy bérletet kétszer lehet költöztetni készülékek között, és ezekkel a lehetőségekkel már élt a felhasználó.

Valójában azonban a telepítés után az app nem ismerte fel a bérletet, ellenben a költöztetés lehetőségét újra és újra felajánlotta. Olvasónknak az ügyfélszolgálat azt javasolta, hogy vásároljon jegyet amíg nem érkezik frissítés az apphoz, ami javítja a mostani hibát. A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. oldalán közben a következő üzenet olvasható: „Tisztelt Ügyfelünk! Kérjük, hogy a Közlekedési Mobiljegy alkalmazás zökkenőmentes használatához frissítsék Android platformon az alkalmazást.”

A Google Play store tanulsága szerint olvasónk nincs egyedül a helyzetével. Az október végén kiadott frissítésre többen panaszkodnak.

4.0.1-re frissítve. A döglött bérletet ez sem hozza vissza így újra meg kellett vennem. Várom vissza a pénzt!!!

A legutóbbi, „apróbb hibajavításokat” tartalmazó frissítés óta lefagy az app, amikor a bérlet „Részletek” hivatkozására kattintok. Kíváncsi vagyok, mit szól az ellenőr, amikor nem tudom megmutatni neki a bérlet érvényességét igazoló QR-t.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá 1 hozzászólás

  1. Bardos Csaba 2019.11.01

    Ha van ervenyes berletem az miert bliceles??? Talan a bkknak kellene elnezonek lenni,nem nekem extrakent megvenni a jegyet….

Vélemény, hozzászólás?