Novemberben indulhat el a reklámokat is sugárzó Netflix. A csomag nem lesz elérhető minden piacon egyszerre, ahol a cég szolgáltat.


Az első tizenkét piac között biztosan ott lesz az Egyesült Államok, az Egyesült Királyság, Kanada, Mexikó és Ausztrália. Ahol be lehet nevezni a reklámos streaming szolgáltatásra, ott a sima előfizetési díjnál jóval olcsóbban juthatnak hozzá az ügyfelek. Nagy-Britanniában havi 5 fontba, az Egyesült Államokban 7 dollárba kerül a reklámos Netflix. Ez nagyjából kétharmada a reklámmentes árnak.

A cég az új előfizetési móddal a felhasználószám csökkenését akarja megállítani. A trendet erősítette a lakhatási és az élelmezési költségek növekedése több országban. Illetve az is, hogy a cég kivonult az orosz piacról.

A reklámtámogatott modellben nem egyszerre lesz elérhető minden film és sorozat. Illetve vannak filmek, amelyek a reklámos csomagba egyáltalán nem kerülnek bele. A cég úgy tervezi, hogy óránként öt percnyi reklámot ad el, amelyek a filmek elején és közepén kapnak helyet.

A Netflix információs oldala szerint Magyarországon az első körben nem lesz elérhető a reklámtámogatott modell. A magyar előfizetőknek be kell érniük a 2500 forintos alap, a nagyobb felbontás és két gépes licencet tartalmazható standard vagy a négyképernyős és 4K-s módot adó 4500 forintos prémium csomaggal.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?