Előre ledönt egy kupicával, mielőtt tárcsázza az ügyfélszolgálatot? Akkor az a szolgáltatás rosszul van megcsinálva. Pedig lehetne jó is.

Hogyan jutunk el a fizetésig? Erről szól a service design (Kép: 123rf)

Számlafizetési élmény, ügyfélszolgálati élmény, a legtöbb embernek úgy hangzanak ezek a fogalmak, mintha két ellentétes jelentésű szót raknánk egymás mellé. (Ez az oximoron.) Pedig egy teljes szakma foglalkozik azzal, hogy az ügyfelek ne kezdjék az ügyintézést egy lélekmelegítővel. A service design szakma idén is megrendezi október 8-án a Service Design Dayt, a koronavírus-helyzetre való tekintettel videokonferenciás formában.

Ha a folyosói pezsgés ki is marad, attól nem kell félni, hogy az idei konferenciában kevesebb lenne a tartalom. Három szekcióban fognak egymás mellett menni a program. A startupoktól a régebb ideje működő, több száz embert foglalkoztató cégek számára fontos kérdésekig tartanak a témák.

Az inspirálódni vágyók számára az Urban Design előadásokat javasoljuk. Ezekben Jakab Luca, Paris Noble, Ágoston László és Gurály Sára fog beszélni arról, hogy a városfejlesztés kérdéseire mit tud mondani a design thinking, mit tartogatnak a jövő városai és milyen felhasználók igényeit kell végiggondolni egy budapesti várostervezési projekt során. A szigorúbban fintech fókuszú előadásra vágyóknak pedig rögtön két szekcióból is válogathatnak, amelyben a fizetési élményről, az adatvagyon felhasználásáról és a fintechek előtt álló kihívásokról is szó lesz. Az előadók között több magyar bank termékfejelsztési vezetőit meg lehet találni.

Akinek elnyerte a tetszését a program és szívesen részt venne a konferencián az az alábbi linken regisztrálhat. Az első húsz érdeklődőnek még húsz százalékos Fintechradar kedvezményt is tudunk adni az 1P5C0AG6 kuponkód használatával.

Egy dolog van hátra, fel kell írni a naptárba, hogy október 8-án Service Design Day lesz.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?