Európai adatvédelemről, a digitalizáció buktatóiról és a mobilos vásárlásról tart konferenciát az OTP Mobil.

Európai adatvédelemről, a digitalizáció buktatóiról és a mobilos vásárlásról tart konferenciát az OTP Mobil.

ecommerce-2140603_1920

Futótűzként terjedt el az e-kereskedelem a magyar nethasználók között. Annyira, hogy a 2016-os karácsonyi csomagforgalom még a postát is meglepte, ami miatt voltak, akik még februárban is kaptak ajándékokat. Az OTP Mobil októberi konferenciáján arról lesz szó, hogyan lovagolhatják meg a vállalkozások a digitalizációs hullámot.

A tavalyi évben az érintőkártyás fizetések száma már meghaladta a hagyományosat. Az internetes kereskedelem mellé pedig elkezdett felzárkózni a mobilos vásárlás is. 2016-ban a vásárlások 24 százaléka már mobilról történt, a fintechek fejlesztéseivel pedig az arány növekedésére lehet számítani.

Ahhoz azonban, hogy egy ilyen világban sikeres legyen egy cég, jól kialakított weboldalra van szükség. Okosan működő, minél több fizetési szolgáltatást használó payment stratégiát kell építeni. Végül pedig a Facebookon és az Instagramon túlmutató marketingeszközöket kell használni. A cégeknek az építkezés mellett a változó szabályozással is meg kell küzdeniük. Az EU-s GDPR adatbiztonsági irányelvre a hazai vállalkozások többsége nincs felkészülve.

Az OTP Mobil eTrends Expo című konferenciájára október 5-én kerül sor a budapesti RaM Colosseumban.

(x)


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?