Induláskor a George bemutatott mindent, hogy miért kockázatos egy fejlesztést odaadni a felhasználóknak. Az Erste szerint azonban a platform beváltotta a hozzá fűzött reményeket mostanra.


Sikernek érzi a George banki rendszer bevezetését az Erste Bank. A cég közleményt adott ki arról, hogy félmillióan használják az új platformot, és egy gödöllőnyi emberrel nőtt az digitálisan aktív ügyfelek száma idén. Ha számszerűsítjük ez azt jelenti, hogy 30 ezerrel többen vannak azok, akik digitálisan intézik a banki ügyeiket. Eddig 54 százalék volt ezek aránya, mostanra 58 százalékra emelkedett.

Érdeke, hogy a mobilbank népszerűbb a digitálisan aktív ügyfelek között. A csak mobilon bankolók aránya 44 százalék, míg a csak netbankot használók aránya 34 százalék. A plaformoktól függetlenül mindkét megoldást használók vannak a legkevesebben ők az aktív ügyfelek 22 száléka.

A George platformot, amely jelentős üzemzavarral indult Magyarországon, 500 ezren próbálták ki eddig. Négyszázezren mobilon léptek be és 330 ezren havi egyszer használják a George platformot. A felhasználók fele négynaponta intéz különböző banki ügyeket a George-on keresztül. A korábbi platformon csak a felhasználók harmada volt ennyire aktív. A George bevezetésével a tranzakciók száma duplájára ugrott.

A George Store is népszerű az ügyfelek között. Itt jelenleg 15 pénzügyi terméket és szolgáltatást tudnak igénybe venni. Külön appnak számít a számlanyitás, a hitelkártya igénylés vagy a betétlekötés.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?