Nem újdonság, ha egy induló szolgáltatásban mindenféle hibák lépnek fel. Ettől még kínos, amikor ez egy relatív nagy céggel is előfordul.

(Fotó: raneko / Flickr CC-BY)
(fotó: raneko / Flickr CC-BY)

Nem lett diadalmenet a Tesla számára a tegnapi nap. Mikor a cég bejelentette, hogy elindítja saját biztosítási szolgáltatását, amelyben a legendásan drágán biztosítható Teslákra 20-30 százalékkal kell fizetni, még úgy tűnt, hogy minden jól megy.

Látszatra működött is a biztosítás modul, ám nem olyan kockázatbecsléseket gyártott le, amelyekkel bárki is boldog lett volna. A cég csupán annyit nyilatkozott, hogy „programhibák” miatt nem kaptak megfelelő becsléseket az ügyfelek. Végül a Tesla elérhetetlenné tette a biztosítási oldalt és nekiállt a szerelésnek. Most ismét működik.

Arról, hogy valójában mi történt a Tesla twitteres kommunikációjából és az autótulajdonosok fórumaiból alkothatunk képet. A cég algoritmus frissítésre hivatkozott, igaz, ekkor még azt várták, hogy pár perc lesz javítani a hibát. A Tesla-tulajdonosok pedig arról számoltak be, hogy a biztosítási összegek, amiket a szolgáltatás felajánlott egyszerűen nem voltak olcsóbbak, mint a konkurencia.

A biztosítási üzlet elindítása egyébként remek ötlet a Teslától. Olyan profitforrás, amivel a meglevő vásárlókról gombolhatnak le további pénzeket, akik még hálásak is az új szolgáltatásért.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?