900 millió dollárért vette meg a kínai Beijig Miteno konzorcium a media.net preferencia alapú hirdetési hálózatot, amelynek tulajdonosa, Divyank Turakhia már 18 évesen milliomos volt, 34 éves korára

900 millió dollárért vette meg a kínai Beijig Miteno konzorcium a media.net preferencia alapú hirdetési hálózatot, amelynek tulajdonosa, Divyank Turakhia már 18 évesen milliomos volt, 34 éves korára pedig elérte, hogy milliárdos legyen.Divyank Turakhia hétfőn 900 millió dollárért adta el AdTech cégét a Media.net-et egy kínai konzorciumnak, a Beijig Miteno-nak, melyet Ziong Zang vezet. Ezzel az egyik legnagyobb adtech üzletkötések közé tartozik, megelőzve ezzel az AdMob felvásárlását, melyet a Google 2010-ben 750 millió dollárért, és a MoPub-ét, melyet 2013-ban 350 millió dollárért olvasztott magába a Twitter.

Media.net hirdetési szolgáltató eladása
Érkezik a vevő

A szolgáltatás segítségével az online kiadók bekapcsolódhatnak az olyan nagy hirdetőkhöz, mint amilyen Yahoo! Bing hirdetői hálózat. Segítségével a felhasználók számukra hasznos, célzott hirdetéseket láthatnak.

A media.net a jelentések szerint nyereséges üzlet, bevételnövekedését ezévben 232 millió dollárra becsülték. Jelenleg több mint 450 millió dollár értékű éves reklámbevétele van a platformon keresztül, aminek kilencven százaléka az USA-ból származik, és a felét mobilhasználók generálják.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?