Sem az Amazon, sem a háztartási eszközök gyártói nem adták fel még a reményt, hogy a mosóporvásárlást automatizálni tudják.

(Fotó: LG)

A gombnyomkodós háztartási áru rendelős elképzelést végül nem tartotta meg az Amazon. A gardróbszekrénybe, mosógépre, tisztítószeres fiókba beragasztható Dash gombokat kivonta a piacról. Arról viszont nem tett le a cég, hogy ezeknek az áruknak a rendelését valahogyan automatizálja.

Az új megoldás elterjesztésébe más cégek is beszálltak. Az idei IFA elektronikai szakkiállításon az LG olyan európai piacra szánt háztartási gépeket mutat be, amelyekbe be van építve az Amazon Dash Replenishment (ADR) szolgáltatása. Ez rövidenannyit jelent, hogy a gépek maguktól rendelnek mosó- és tisztítószereket, ha úgy érzik, hogy azok hamarosan elfogynak.

A folyamat természetesen Amazon bejelentkezéssel kezdődik, de szerencsére nem a mosógépen vagy a hűtőn kell begépelni a jelszót. Helyette az LG okoskészülékeinek kezelésére írt ThinQ alkalmazásban lehet összekötni a gépeket a kereskedőházzal. Jelenleg a szolgáltatás mosógéppel működik, de hamarosan a hűtők és légtisztítók is beállnak a sorba.

A szolgáltatás jelenleg Franciaországban, Németorszgban, Olaszországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban működik.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?