A logózott termékek, az igénybe vett szolgáltatások vagy akár a lízing árain is csökkent a német autógyártó új amerikai hitelkártyája.

Fotó: U.S.Bank

Végre van egy kártyaajánlat azoknak az amerikaiaknak, akik kedvelik a BMW-t és nem akartak plasztiklapot a kedvenc márkájuk nélkül. A U.S. Bank pénzügyi szolgáltató leányvállalata, az Elan Financial Services a BMW Group Financial Services-zal karöltve kidolgozott egy terméket ezeknek a rajongóknak.

A BMW három márkát – BMW, Mini és BMW Motorrad – hozott az üzletbe, illetve a rajongókat. Az Elan biztosítja a technológiát, a kártyakibocsátást, szóval minden olyasmit, amit a bankoktól elvár az ember. A bank az üzlettel megszerezte a BMW Bank of North America létező hitelkártyás ügyfeleit is. Az üzletet még 2019. júliusában ütötték nyélbe, és idén januárra ígérték a kártyákat. Úgy tűnik, a koronavírus miatt ez is megcsúszott.

Felirat egy BMW Art Caron, még véletlenül sem egy kondíciós lista mondata

Az autósoknak és motorosoknak kínált pénzügyi termékek meglehetősen hagyományosak. Az ügyfelek gyűjthetnek pontokat, amelyeken BMW-s szolgáltatásokat és javakat vásárolhatnak. A kártyával egyaránt lehet fizetni egy autó lízingdíját vagy előlegét, de kínálnak pénzvisszatérítési lehetőséget is.

Az igénylés appon keresztül történik, a hitelbírálat az ígéretek szerint azonnali. És mivel a kártyák tokenizálhatók, ezért a BMW appjából már a sikeres igénylés napján is igénybe lehet venni a hitelkeretet, hogy kulcstartót, olajcserét, garancia hosszabbítást vagy cascót – ezek kizárólag példák – vásároljanak vele.

Nem autós márkához kapcsolt bankkártya lenne, ha nem járna visszatérítés a benzin vásárlásra. Illetve természetesen az éttermi költések egy részére is.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?