A cég biztosabb bevételre vágyhat és a pénznek is tudja a helyét, ezek a legegyszerűbb magyarázatok a változásra.

123rf

Előfizetős modellre vált a hűségpontos rendszerről az Uber. A hír nem érinti közvetlenül a magyarokat, hiszen az országban nem szolgáltat a fuvarszervező cég, de trendként rendkívül érdekes.

Az Uber 2018 óta futtatott olyan hűségprogramot, amelyben a taxikkal utazó vagy az Uber Eatstől ételt rendelő ügyfeleket hűségpontokkal jutalmazta. Ezeket a pontokat későbbi utakon elhasználható kedvezményekre lehetett beváltani.

Tavaly novemberben a cég elindította az Uber One szolgáltatását, amely havi 10 dollárért vagy évi 100 dollárért biztosított hasonló kedvezményeket. Például ingyenes kiszállítást a 15 dollárnál drágább étel vagy a 30 dollárnál drágább bevásárlások esetében.

A cég most arról értesítette az ügyfeleit, hogy a régi hűségpontos rendszerben augusztus végéig gyűjthetnek pontokat. Majd pedig október utolsó napjáig használhatják fel azokat. November elsejétől pedig megszűnik a program.

A cég nem válaszolt azokra a kérdésekre, hogy miért alakítja át a kedvezményrendszerét. Az viszont elsőre látszik, hogy az előfizetős kedvezményprogramból sokkal tervezhetőbb módon lesz bevétele. Illetve valószínűsíthető, hogy az előrejelzések szerint a bevételek is növekedni fognak.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?