Kétharmadával nőtt a járvány alatt az Erste Banknál a netbankos tranzakciók száma. Az elektronikus csekkfizetések száma pedig megháromszorozódott.

Személyes fizetés helyett mobilon és neten intézték ügyeiket az emberek(Fotó: Erste)

A bank ügyfeleinek hatvan százaléka rendszeresen használta a digitális csatornákat. Ez négy százalékkal nőt a járványhelyzet alatt. A bank közleménye szerint korábban egy év alatt nőtt ennyit a digitális csatornát használók aránya.

A mobilbankról egy éves adatot adott ki az Erste, ott is komoly növekedés történt. „A 2019-es első negyedévi 120 ezerről a két és félszeresére, 293 ezerre ugrott” – mondta Bek-Balla László, a digitális csatornákért felelős igazgató.

A fentiek mellett nőtt a chatbotos regisztrációk száma is. A kijárási korlátozás két hónapja alatt 43 ezer ügyfél iratkozott fel. Összehasonlításban: januárban és februárban ez a szám durván havi tízezer fő volt.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?