Annyira igyekeztek frissek és fiatalosak lenni a vagyonkezelőnél, hogy sikerült nagyon hülyének tűnniük.

(Fotó: Thad Zajdowicz CC-BY)

Áramvonalasítani akart egy kicsit a cégének a nevén a Standard Life Aberdeen vagyonkezelő. Úgy érezték, hogy azt a legalább tíz éves trendet lovagolhatják meg, hogy kiépítik a cégnévből a magánhangzókat, és egy jól kinéző márkanevet kapnak. Twitteren be is jelentették, hogy a cég ABRDN névre hallgat, amelyet továbbra is Aberdeennek kell ejteni, de a logó és a vizuális identitás a magánhangzómentes verziót használva újul meg.

A névváltásról kiadott közlemény szerint „modern, agilis, digitális márka” hatását kelti az új név. Stephen Bird vezérigazgató még arról is beszélt, hogy „a hagyományokra épít, de modern, dinamikus és megnyerő minden ügyfél számára” – írja a Finextra.

Minden jól is ment, aztán a twitterezők körberöhögték a csapatot. Kértek hozzá plusz magánhangzót, mint a Szerencsekerékben. A Snickers fiókja javasolta, hogy legközelebb a magánhangzók törlése helyett rágjanak el egy SNCKRS csokit. És jött pár Scrabble poén is.

Egy ügyfél pedig feltette a még kínosabb kérdést: gondoltak-e arra, hogy a vakok képernyőolvasó programjai hogyan fognak megbarátkozni ezzel a betűsalátával?


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?