A népszerű közösségi oldal szokás szerint lassan mozdul, hogy megvédje a felhasználóit. A gyanús kriptopénztes ügyeleteket reklámozóknak ez nagyon kényelmes.

 

finance-3160845_1280
Illusztráció: Pixabay.com

Nem arról híresült el a Twitter, hogy gyorsan tudná kezelni a problémáit. A cégnek több évébe telt azt beismerni, hogy a közösségi oldalon történő zaklatásokat rémesen rosszul kezelik. Ennél pedig nem jutott tovább az ügy, de legalább már egy kicsit szégyellik magukat.

A fentihez képest kozmikus sebességgel ébredt arra rá a Twitter, hogy nem kelti jó hírét, ha kriptopénzes átverésekre használják. A cégnek ugyan nincs szabályozása arra, hogy milyen kriptopénzes és ICO-s reklámokat fogad be, de úgy érzik, hogy a meglevő szűrőfeltételek is elegendők. A Twitter hirdetési szabályozása szerint tilos potenciálisan nem biztonságos, megtévesztő és félrevezető reklámokat – ideértve a gazdagodjon meg gyorsan és munka nélkül jellegű átveréseket is – hirdetni az oldalon.

No Title

No Description

A fenti három kritérium ellenére a közösségi oldalt elárasztották az ICO hirdetések. Mindezt úgy, hogy ezek több országban be is vannak tiltva a helyi pénzügyi szabályozó által.

A cég végül észbe kapott, és szűrni kezdte a hirdetéseket. Azt ugyan nem hozták nyilvánosságra, hogy milyen eszközöket vetnek be a spammerek ellen. A Techcrunch vizsgálata szerint azonban a kriptopénz utalására felszólító üzenetüket és az azt küldő felhasználót automatikusan blokkolta a rendszer. A szűrő azonban még nem tökéletes, ma is lehet olyan bejegyzéseket találni, amelyek gyanús ICO-k előfinanszírozására buzdítanak.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?