A MaxDom Consulting kárbejelentő robotja képes minden infót fogadni, fennakadás nélkül felvenni a panaszunk, és még appot sem kell telepíteni hozzá.

A MaxDom Consulting kárbejelentő robotja képes minden infót fogadni, fennakadás nélkül felvenni a panaszunk, és még appot sem kell telepíteni hozzá.

(Forrás: mjirobotics)
(Forrás: mjirobotics)

Elindult az első magyar, biztosítási kárbejelentést lehetővé tévő chatbot. A fejlesztést végző MaxDom Consulting pénzügyi tanácsadócég vezetője szerint a robotos megoldásnak az az előnye, hogy a kárbejelentési folyamatból kiveszik a várakozási időket. Ez egyébként is egy olyan élethelyzet, amiben minden apró késlekedést óriásinak éreznek az ügyfelek. A fennakadások eltüntetése így nem csupán kényelmi fejlesztés.

„A chatbotokban az a nagyszerű, hogy mindenki tudja használni, aki már chatelt a barátaival, családtagjaival. Nincs szükség további ismeretekre, sem applikáció letöltésére, egyszerűen csak a vállalkozás nevét kell beütni a Messenger keresőjébe, és elindítani a beszélgetést. Utána a chatbot vezeti a felhasználót” – írta Szűcs Krisztián, a MaxDom ügyvezetője a bejelentés kapcsán.

A magyar cég már beszámolhat pozitív visszajelzésekről, de a kiértékelhető használati adatokra még várni kell. Az amerikai cégek megrendelésére készült State of Chatbots 2018 nevű jelentés szerint azonban a csevegőrobotok valós problémákra adnak megoldást. A válaszadók 34 százaléka szerint egyszerűbb velük, mint egy nehezen navigálható weboldalon, 31 százalék említette, hogy jobbak az egyszerű kérdések megválaszolására, további 28 százalék pedig azt is mondta, hogy a vállalkozások alapadatait nehéz megtalálni. Általában véve a jelentés azt hozza ki, hogy a vacak honlapok, keresők és elrontott mobilappok hibáit lehet javítani egy kompetens, gyors válaszadásra képes robottal.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?