(fotó: Diesmer Ponstein CC-BY)
Sikeresnek mondhatja a holland ABM Amro a mobilappját. Az alkalmazásba a bank ügyfelei 2020 során egymilliárdszor léptek be. Az átlagos ügyfél napi egynél valamivel többször lépett be a mobiljával ügyet intézni.
A mobilappnak még van tere a növekedésre. Idén a bank ügyfeleinek négyötöde vette használatba az appos bankolást. Ezek között azonban nagy számban vannak idősebbek is, akik a koronavírus-járvány miatt tekintettek el a bankfiókok látogatásától.
A holland iDeal rendszeren keresztüli utalások száma is rekordot döntött. Illetve az online csatornán kereszült lebonyolított iDeal fizetések is növekedtek hatvan százalékot.
A bank a 2021-es évre új funkciók bevezetésével készül. Lehet majd közös számlát kezelni az alkalmazásban, kényelmesebbé válik az alkalmazás kezelése, és jelentős akadálymentesítési törekvések is vannak.
Szólj hozzá