A fejlesztés úgy történt, ahogy a nagy könyvben meg van írva. Mégis csak a bank ügyfeleinek töredéke fogja használni az appot.

(fotó: Bruceg / Flickr CC-BY)
A bank által egy éve életre hívott Citi FinTech program első gyümölcsét a Citigold kiemelt ügyfelei kapják kezükbe. Az új appban a bankolás mellett vagyonmenedzsment, pénztranszfer és új biztonsági funkciók i s helyet kaptak.
A Techcrunch kritikája szerint az új app bevezetése tökéletesen mutatja, hogyan tudja egy bank elszúrni a fintech integrációt. A lap azon akadt fenn, hogy csak a prémium ügyfelek kapják meg az appot, míg a kisebb fintech cégek és neobankok mindenkinek kínálnak hasonló funkciókat. Ez üzenet azoknak az ügyfeleknek, akik nem tartoznak a prémium szegmensbe. Ez pedig egy 100 millió ügyféllel rendelkező banknál egészen nagy tömeg lehet.
Vannak azonban dolgok, amiket eltalált a Citi. Az egyetlen appba integrált több fintech szolgáltatás jó ötlet. Így nem kell szolgáltatásonként újabb program telepítésére rábeszélni az embereket. Az integrált megközelítést alkalmazzák a neobankok is. A Techcrunch szerint a jövőben a befektetési lehetőségek is a banki appba fognak kerülni.
Az új app tervezése 2500 ügyfél megkérdezésével kezdődött. Az igényfelmérés után kéthetes fejlesztési szakaszokban építette fel az appot a Citi FinTech csapata. A tesztelésbe ismét ügyfeleket vontak be, ezres nagyságrendben.
Szólj hozzá