Idén az éves forgalom tíz százalékát is megtermelhetik a webáruházak a november 17-i Black Friday alkalmával az Edigital szerint.

(fotó: Powhusku / CC-BY)
Az ekereskedőnél ezer féle termék lesz idén elérhető a tévéktől a kerti berendezésekig. A tavalyi évek trendjeiből tanulva a cég külön raktárhelységet bérelt és raktárkészletet épített fel akciós árú háztartási gépekből, mert ezek különösen kelendőek a fekete pénteken.
A Black Friday az évi húsz százalékos növekedést felmutató magyar ekereskedelmi piac legforgalmasabb napja. Ezzel kezdődik a karácsonyi szezon. Minden jel arra mutat, hogy az amerikai vásárlási kultúrának ezt az elemét sikerült meghonosítani Magyarországon.
Neten fizet, ingyen postáz
Az ekereskedő két hetes kiszállítási határidővel vállalja a fekete pénteken vásárol tárgyak kiszállítását. Úgy véli, reálisan ennél rövidebb határidőt nem lehet ígérni az év legforgalmasabb, akciókkal teli napján beszerzett árukra. A helyzetet nehezíti, hogy a futárcégek korlátozták a kereskedők által naponta küldhető csomagok számát, és megegyezések születtek a továbbítandó maximális csomagmennyiségről is. A tárgyalások értelmében a logisztikai problémákat, a kiszállítás stabilizálását az ekereskedőknek kell megoldaniuk.
Szólj hozzá