
Új, Shop Time nevű alkalmazást tölthetnek le az amerikai felhasználók a 2016 és 2020 között gyártott LG okostévéikre. Az app a teleshopos vásárlás folyamatát hivatott digitalizálni.
Az új app e-kereskedelmi hátterét nem az LG adja, hanem a QVC (Quality Value Convenience) vagy a HSN (Home Shopping Network) tévécsatornák biztosítják majd. Ezek olyan teleshop jellegű műsorfolyamot adnak, amely a magyar tévézők számára is ismert. A különbséget talán csak az jelenti, hogy ezek a csatornák nagyon komoly forgalmat bonyolítanak.
Az LG Magic Remote távirányítójával kezelhető appban el lehet menteni a termékeket, hogy később is megvehesse az ember azokat. Illetve az alkalmazás képes lesz testre szabni a boltok felől érkező ajánlatokat.
Az alkalmazás érdekessége, hogy az Instagram, a Youtube vagy épp a Tiktok áruházasodásának trendjébe illeszthető. Eddig is voltak olyan otthoni okoseszközök, amelyek egyik fókusza a vásárlás volt. Az Amazon okos hangszóróit és asszisztens eszközeit is az hajtotta, hogy a hangvezérléssel új vásárlási csatornát nyithat a cég. A tévékészülékek akciós újsággá vagy bolttá változtatása viszont eddig még nem volt jellemző.
Szólj hozzá