A mobilappját hamarabb tuningolta fel a bank, mint a weboldalát. Hamarosan a böngészőből is elérhető lesz az összes kényelmi funkció.

Vigyázat a tetőn még dolgoznak! A CIB megújította weboldalát, az új oldalon pedig olyan funkciókat is el lehet érni hamarosan, amelyekért korábban bankfiókba kellett menni.
Az egyik új funkció a teljesen online igényelhető személyi kölcsön, a másik pedig az online számlanyitás. A CIB ezzel belép abba a digitalizálási versenybe, amelyben a korábban online igényelhető kölcsönt bemutató OTP és vagy az izgalmas online szolgáltatásokat kínáló Magnet bankok versenyeznek. A CIB adatai szerint a mobilon már egy ideje elérhető személyi kölcsönt eddig 2600-an vették igénybe, és mintegy 3,3 milliárd forint értékű hitelt helyeztek ki. A folyamat hét percet igényel.
A CIB a mobilos appján is javított. A legújabb verzióban már elérhető a telefonszám alapján történő átutalást lehetővé tévő #withPAY funkció is. Az utalás egyelőre csak a CIB ügyfelei között lehetséges. A hasonlóan egyszerű, bankközi utaláshoz várni kell arra, hogy az azonnali utalási rendszer elinduljon az országban.
Emellett a menüben megjelent a befektetések kezelése, a betétek lekötése, a SEPA átutalás és a biztosítások is. Ezzel az elsősorban mobilról ügyet intéző fiatalabb ügyfelek számára minden szükséges funkciót elérhetővé tettek.
A cég át is nevezett néhány szolgáltatást. A korábban O-key tokennek nevezett azonosításból #withKEY lett, a kisösszegű megtakarításokat lehetővé tévő Dayposit nevű szolgáltatás pedig #withSAVE néven érhető el mostantól.
Szólj hozzá