Levélben értesítette ügyfeleit a Számlázz.hu, hogy megszünteti az autokassza szolgáltatást a CIB bankot használó ügyfelek számára. A bejelentésnek volt előzménye. Korábban már küldött információt az online számlázást biztosító cég, hogy a banki adatkapcsolatuk megszűnt, a bank szakemberei dolgoznak a hiba elhárításán.
Az autokassza azt teszi lehetővé, hogy a Számlázzban kiállított számlákat a rendszer automatikusan teljesítettnek jelöli a rendszerben, amikor beérkezik a számla ellenértéke. Apró munka, de olyan, amit sokkal jobb, ha gépek végeznek el, mint ha az ügyfeleknek kell kézzel bebillentyűzniük, hogy „2022.05.12. teljesítve”.
A funkció működéséhez azonban működő adatkapcsolat kell a két cég között, ez szűnt meg. A Számlázz közlése szerint
a CIB Bank a mai napig nem tudta elhárítani a hibát, és pontos információt sem kaptunk arra vonatkozóan, mikorra várhatjuk ennek megoldását.
A cég meghatározatlan időre kivezettea a CIB Business Online számlák autokassza támogatását valamint több CIB bankszámla összekötését.
Szólj hozzá