Az ügyfelek számára nem lehet panasz, de a koronavírusos év után inkább a digitális megoldások felé kezd kacsintgatni a kereskedőház.

(Fotó: John K Thorne CC-BY)

Folytatódik Nagy-Britanniában a neobankok átalakulása és bezárása. A Marks&Spencer kereskedelmi cég döntött úgy, hogy a tea, az omlós keksz és a ruhaipari termékek mellett banki szoltgáltatásokat már mégse kellene kínálnia.

A M&S Bank néven üzemelő pénzintézet 29 különböző áruházban volt elérhető és olyan egyszerűbb termékeket kínált, mint a folyószámla és a bankkártya. A folyószámla termék megszüntetése után a bank hitelkártyára és digitális fizetésre szeretne fókuszálni.

A Marks&Spencer banki partnere a HSBC volt. A 2012-ben elindított pénzintézetnek a cégek saját bevallása szerint hárommillió ügyfelet sikerült összegyűjtenie. A történetnek idén augusztusban lesz vége, akkor zárják be végleg a bankot.

Paul Spencer, vezérigazgató a döntést a változó ügyféligényekkel és a digitális csatornák felé tolódással magyarázza a döntést. A trendekbe illik is a bankfiókok bezárása, de a legtöbb bank maximum fiókokat zár be, a folyószámla terméket nem szüntetik meg.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?