Nemsokára a kontentgyártók is kereshetnek az Instagramtól különálló IGTV-vel, 18 hónappal az alkalmazás megjelenése után.

Pixabay

Az Instagram megerősítette a Techcrunch-nak, hogy elkészültek az IGTV-t érintő partnerprogrammal. Ebben az alkalmazásban hosszabbak a videók, ezekben hasonlóan jönnek majd a reklámok, mint a Facebookon és a Youtube-on, ahol pénz jár az elhelyezett reklámok után. A Facebookon a reklámbevétel 55 százaléka jár a videó feltöltőjének, elképzelhető, hogy az IGTV-n is ennyi jár majd, elvégre ugyanarról a cégről van szó. Ezzel egyúttal ösztönzik a felhasználókat, hogy hosszabb, minőségibb tartalmat gyártsanak.

Jelenleg csak néhány hírességgel állapodott meg az Instagram, rajtuk kívül csak szponzorált tartalmakkal lehetett pénzt keresni a platformon. Ennek valószínűleg az az oka, hogy az egymilliárd Instagram-felhasználó közül csak hétmillió töltötte le a különálló alkalmazást, most viszont nekiálltak fejleszteni. Ezzel talán tudnak valamennyi nyomást gyakorolni a TikTokra, ami egy ideje már brutálisan népszerűvé vált a fiatalabbak körében.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?