
Valószínűleg senki sem tudja fejből, hogy egészen pontosan milyen kedvezmények járnak a bankkártyájával. A Mastercard egy olyan fejlesztéssel oldja meg ezt a problémát, ami rendkívül látványos, de várhatóan kevesen fogják használni.
A kibővített valóságra (AR) épülő megoldást használva három virtuális portálon átlépve nézhetik végig a kártya által biztosított élményeket, a mindennapi értékeket és a nyugalmat. Ezt a három kategóriát a Mastercard állította fel, illetve a cég választotta ki, hogy milyen környezetet jelenít meg az app az egyes portálokon belépve. A nyugalmat például egy fürdő jelképezi.
A terekben a telefont forgatva szét lehet nézni, és megtalálni a szobában elrejtett kedvezményeket. Aki szereti a számítógépes elrejtett tárgy játékokat, az biztos kedvelni fogja a Mastercard appját.
A JD Power 2018-as felmérése szerint a kedvezmények a fő hajtóerejei az ügyfélelégedettségnek. Azt nem mérték fel, hogy egy kis, mobiltelefon méretű ablakon benézve szeretnek-e ezekről tájékozódni. Az app az Egyesült Államokban debütál az év második negyedévében.
Szólj hozzá